سخاوت اسدی، مدیر مورد وثوق وزارت نفت

به گزارش عسلویه آنلاین؛ اندک شناختی از فضای مجلس به ویژه در زمانِ بررسی سوابق و برنامه های وزرای پیشنهادی نشان می دهد خانه ملت آنهم در چنین شرایط حساس و ویژه ای، محلی نیست که مدیران برای بقای خود در آینده بتوانند در چنین جلسات مهمی حضور داشته باشند بلکه باید حساب و کتاب دیگری درمیان باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس عسلویه به دلیل تجارب ارزنده ای که از سال ها حضور در مجلس به عنوان مدیرکل امور مجلس وزارت نفت در کنار مدیر توانمندی همچون زنده یاد شجاع الدین بازرگانی، معاون پیشین وزیر نفت در امور حقوقی و مجلس کسب کرده است اکنون از جانب وزارت نفت مامور شده تا بتواند ضمن رایزنی با نمایندگان مجلس، به محسن پاک نژاد کمک کند، کما اینکه اسدی تاکنون برای چندین وزیر در دولت های قبل در مجلس رایزنی کرده است.

بنابراین، مسائل انحرافی که برخی منتقدین به صورت عامدانه در فضای رسانه ای و مجازی مطرح می کنند هیچ وجاهتی نداشته و در راستای تخریبِ این مدیر ارزشمند نفتی صورت می گیرد.

از طرفی حضور اسدی در کنار احمد میدری، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم نشان می دهد دیگر وزرای پیشنهادی نیز با علمِ به توانمندی این مدیر وزارت نفت از تجربیات و اندوخته های ارزنده وی از سال های قبل استفاده می کنند که این موضوع قطعا برای وزارت نفتی ها مایه مباهات است.

به طور کلی می توان گفت سخاوت اسدی از مدیران مورد وثوق وزارت نفت بوده و این وزارتخانه در دوره های مختلف از توانایی ها و تجربیات وی استفاده کرده است بنابراین نسبت دادنِ این مدیر نفتی به جناح های سیاسی یا تلاشش برای بقاء در دولت ها، موضوعی مغرضانه در راستای تخریب وی می باشد.

به نظر می رسد برخی منتقدین در نقدهای خود از دایره انصاف خارج شده و به تخریب روی آورده اند و به جای حمایت از مدیرانی همچون اسدی که در این کشور رده های مختلف مدیریتی را طی کرده و به یک پختگی رسیدند تا در برهه های حساس پای در عرصه گذاشته و تجربیات خود را در اختیار دیگران قرار بدهند، سعی در تخطئه و کنار زدن آنان از صحنه دارند.

موضوعی که در سال های اخیر به شدت در بین جناح های سیاسی فراگیر شده و به همین دلیل بسیاری از نخبگان کشور از حضور در چنین میدان های پرخطر و پرتنشی خودداری می کنند در حالی که رهبر معظم انقلاب بارها بر اتحاد، همدلی، همگرایی و کمک به دولت ها به ویژه دولت چهاردهم تاکید داشتند و در چنین شرایط حساس و ویژه ای هر مدیری که بتواند به دولت کمک کند، می بایست به میدان آمده و گوشه ای از کار را بگیرد./نفتیران پرس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *