سیدجواد فلاحیان: بهره برداری پادجم، تلاقی یک پایان و یک آغاز است/ تمام تلاش این است هر محصول در گریدهای مختلف تولید کنیم

مدیرعامل پادجم با بیان اینکه ما اقدام به انعقاد قرارداد با شرکت مشاور مهندسی جدید کردیم افزود: ۴۵ بسته کالایی وجود داشت که حتی یک بسته کالایی را شرکت مالک نبود.

 

فلاحیان تصریح کرد: با انتقال مالکیت ۳۵ بسته کالایی پروژه را از حالت بحران کالای خارج کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه با ورود بسته های کالایی جدید، بخش اجرایی ما راه افتاد اضافه کرد: مشکلات اجرایی_مهندسی که وجود داشت با حضور مشاور برطرف شد.

 

مدیرعامل پادجم با ابراز خرسندی گفت: در حال حاضر پروژه در مرحله تولید است و تولید مستمر داریم.

 

سیدجواد فلاحیان بیان داشت: برای اینکه بتوانیم تولید را به مرحله اقتصادی برسانیم نیاز به یک سری مجوزهایی داشتیم که از طرف وزارت صمت صادر شد.

 

وی ادامه داد: راندمان ما ساعت به ساعت و روز به روز بالا رفته و سعی کردیم این تولید را به جایی برسانیم که رکورد قابل توجهی در ایران داشته باشیم.

 

مدیرعامل پتروشیمی پادجم اضافه کرد: تمام تلاش تیم مدیریتی این بود که علاوه بر اینکه پادجم را به بهره‌برداری برسانیم این بهره‌برداری همراه با بازدهی بالا باشد.

 

فلاحیان با اعلام این که خط اول تولید حال حاضر به بهره‌برداری رسیده لاین ۵۰۰۰ شرکت است، لاین ۵۰۰۰ روی تولید GPPS بوده که در شرایط کنونی اقتصادی تر است.

 

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که هر محصول را در گریدهای مختلف تولید کنیم گفت: این باعث می شود که هم به چرخه اقتصادی پلیمری کشور در بحث های ABS, HIPS و GPPS که کسری داریم کمک کرده باشیم و هم اینکه بحث توجیه اقتصادی پروژه مربوط به ABS-Rubber مربوط به پادجم را به بالاترین پتانسیل ممکن نزدیک کنیم.

 

مدیرعامل پتروشیمی پادجم خاطر نشان کرد: خوشحالم از اینکه سهمی هرچند کوچک در مباحث اقتصادی و کمک به چرخه اقتصادی در مباحث پلیمری و صنعت پتروشیمی کشور را داریم و از تمامی سهامداران بابت حمایت هایی که از ما داشتند تشکر می کنم./گزارش ویدئویی از پترو تحلیل

مشاهده‌ گفتگو با مهندس فلاحیان مدیرعامل پتروشیمی پادجم در این لینک :

https://t.me/assaluyehonline/34935

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *