امام جمعه جدید عسلویه و ضرورت نگاهی تازه به ظرفیت های شهرستان

به گزارش عسلویه آنلاین:ضمن خوش آمد گویی به حجت الاسلام محمدی و انتصاب شایسته ایشان به عنوان امام جمعه جدید شهرستان عسلویه آرزوی توفیق و موفقیت هر چه بیشتر حضرتعالی را خواستارم، باید گفت که مردم شهرستان عسلویه از دیرباز مردمی ولایی، متدین و همگام و همراه با نظام، انقلاب و روحانیت بوده و هستند.

 

با توجه به سابقه ارزنده و روحیه انقلابی شما امروز چشمان مردم شریف و مومن شهرستان عسلویه به شما دوخته شده تا با سخنرانی و تعامل با دولت مردان در پایتخت، مرکز استان، شهرستان و مدیران شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه، نقش شهرستان محروم و مظلوم عسلویه را در نقشه زیبای کشور پر رنگ کنید.

 

متاسفانه علیرغم مشکلات فراوانی که در باب توسعه شهرستان و منطقه مشهود است که بیانش در این مجال نمی گنجد چون که امروز حتی جهانیان نمی دانند که پایتخت انرژی ایران با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند.

 

امامت جمعه جایگاه زمان شناسی است و با توجه به نیاز روز جامعه و خواسته های مردم، از مسئولین مطالبه می کند؛ که از حجت الاسلام محمدی انتظار داریم رودر بایستی با هیچ مسئولی در شهرستان و استان نداشته و صادقانه و خالصانه پیگیر مطالبات اولویت دار و کهنه مردم باشند.

 

جوان تحول خواه امروزی روحیه مطالبه گری دارد و می خواهد جلو دار فرهنگی خود در سنگر نماز جمعه شهرش نیز زبان گویای جوانان در بیان مسائل و مشکلات اجتماعی و فردی باشد که این خود بزرگترین رسالت فرهنگی میتواند باشد.

 

نیاز است درب دفتر امام جمعه به روی همه گروه ها و اقشار باز باشد و از مرزبندی های سیاسی و جناحی جلوگیری شود تا مردم بتوانند به نحو مطلوب و شایسته با امام جمعه شهرشان در ارتباط بوده و مسائل و مشکلات خود را با ایشان در میان بگذارند.

 

حال برای شناخت بیشتر امام جمعه جدید، از شهرستان عسلویه پیشنهاد می شود کارگروه هایی جهت تسریع در حل مشکلات مردم همچون کارگروه صنعت، رسانه، حوزه گردشگری، مطالبات کارگری، روحانیت، فرهنگیان، نخبگان و… در دفتر امام جمعه تشکیل شود و با دعوت از متخصصان و کارشناسان صاحب نظر در این عرصه برای شناسایی و رفع مسائل و مشکلات سطح شهرستان عسلویه برنامه ریزی و راهکارهای کارشناسی ارائه گردد تا این دست یافته ها به دستگاه های متولی امر شهرستان و استان ارسال شده و پیگیری لازم برای تحقق آن صورت پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *