قدردانی رییس شورای شهر بیدخون از مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس عسلویه

رییس شورای شهر بیدخون در نشستِ اعضای شورای شهرستان‌عسلویه با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس گفت: شورای شهر بیدخون از مهندس اسدی رضایت داشته و از ایشان بابت قرار دادن زمین در اختیار این شهر برای ایجاد فضای سبز قدردانی می کنیم.

علی صالحی با بیان این که آقای اسدی تنها مدیر صنعتی است که با آغوش باز و احترام از همه شوراها و معتمدین استقبال می کند، افزود: متانت، صبوری و احترام به دیگران از خصوصیات بارز مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس است.

وی با بیان این که شهر بیدخون دارای افراد باسواد و نخبه هایی بوده که عضو بنیاد نخبگان کشور هستند، از مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خواستار همکاری بیشتر شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه برای اشتغال جوانان شد.

عضو شورای شهرستان عسلویه با بیان این که هم ما و هم مردم از مهندس اسدی راضی هستیم، خواستار مساعدت منطقه ویژه پارس برای رفع مشکلات اسناد مالکیت و همچنین آب شرب منطقه شد.

صالحی همچنین درمورد پرداخت حق آلایندگی نیز گفت: قانون صراحتا می گوید مناطقی که ارتباط مستقیم با آلاینده ها دارند می بایست از این حق بهره مند شوند اما ظاهرا برای توزیع آن طور دیگری رفتار می شود.

وی با بیان این که شوراهای منطقه همراه و همگام شما هستند، ابراز داشت: مدیر مردمی باید حمایت شود و شوراها نیز همه همراه شما هستند لذا درمورد حق آلایندگی پیگیری بفرمایید چگونه آن ها را توزیع می کنند.

رییس شورای شهر بیدخون با بیان این که حدود ۳۰ هزار نفر از کارکنان و کارگران صنعت از امکانات شهر بیدخون استفاده می کنند، خواستار کمک های بیشتر در قالب مسئولیت های اجتماعی به این شهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *